helpdesk

LADYT

ONLINE

Usein kysytyt kysymykset:

Mistä saan tunnukset?”

Kun olet lunastanut ostamasi jäsentuotteen, lähetämme sinulle linkin ja salasanan sähköpostitse, jonka jälkeen pääset kirjautumaan palveluun.


Miksi en ole saanut sähköpostilla tunnuksia vaikka olen jäsen?”

Mikäli et löydä viestiä sähköpostin “Saapuneet” -kansiosta,

  • meillä on väärä sähköpostiosoite. Mikäli sähköpostiosoite muuttuu, tulee tämä ilmoittaa [email protected].
  • sähköpostimarkkinointi lupasi on “estä” -tilassa ja meillä ei ole lupaa lähettää sinulle markkinointiviestejä. Ladyt kuntokeskus noudattaa GDPR -tietosuojalakia, ja mikäli olet estänyt tai et ole antanut meille lupaa sähköpostien lähetykseen, järjestelmä ei lähetä sinulle sähköpostiviestejä. Voit peruuttaa eston laittamalla meille tästä pyynnön sähköpostilla osoitteeseen [email protected] jonka jälkeen päivitämme lupasi “Kyllä” -tilaan. Voit milloin tahansa peruuttaa tulevat kirjeet sähköpostin lopusta löytyvästä “Peruuta uutiskirje” -linkistä.
  • kehotamme tarkastamaan myös mahdolliset muut kansiot, esim. “mainoskansion” tai “roskapostikansion”. Mikäli vastaanottava sähköpostitili katsoo viestin olevan “kaupallista”, tämä saattaa mennä roskapostiin tai mainoskansioon. Tämän voit välttää tallentamalla lähettäjän osoitteen sähköpostitilisi yhteystietoihin, jolloin tili ei estä meiltä tulevia viestejä.
    Tallentamalla osoitteet sähköpostisi yhteystietoihin, voi auttaa viestien vastaanottamisen oikeaan sähköposti laatikkoon.

“Miksi salasana ei toimi?”

  • Tarkista, että salasana on varmasti kirjoitettu oikein.
  • Tarkista että sinulla on oikea salasana. Lähetämme joka kuun alussa uuden salasanan asiakkaille sähköpostitse. Mikäli epäilet, että et ole saanut uutta salasanaa sähköpostiin, ota yhteyttä [email protected]
  • Tarkista, että olet oikealla kirjautumissivulla. Kirjautumissivu löytyy osoitteesta: www.ladyt.fi/online
    (Tai välilehdeltä: Ladyt.fi -> Palvelut -> Ladyt ONLINE)

“Miksi nettisivu heittää minut “Ostoskoriin” sen jälkeen kun olen kirjautunut sisään?”

Tarkistathan, että olet varmasti painanut “Lähetä” -nappia ostoskori kuvakkeen sijaan. Mikäli painat ostoskorin kuvaketta, se heittää ostoskoriin. Laitteesta riippuen, painikkeiden sijainnit näytöllä voivat asettua lähelle toisiaan (tai jopa päällekkäin) ja näissä saa olla tarkkana ettei paina väärää nappia. Mikäli käytät tablettia tai mobiilia, suosittelemme kääntämää kuvaruudun pysty tai vaaka-asentoon jolloin painikkeiden sijainnit voivat hieman vaihtaa paikkaa ja erottua selvemmin.

Haluatko antaa palutetta, kehitysideoita tai tarvitsetko apua?

Lähetä meille viesti alla olevalla lomakkeella, HelpDesk -tuki on sinuun yhteydessä sähköpostitse mahdollisimman pian.

© 2016 Ladyt.fi