asiakaspalaute

Elokuun asiakaspalautteissa Myyrmäelle huippulukemat!

Elokuun Happy or Not -kyselyssä mitattiin asiakkaidemme tyytyväisyyttä päivittäiseen siisteyteen. Myyrmäessä saimme yhteensä 1 121 palautetta, joista 99 % oli positiivisia (erittäin positiivisia 88 %, positiivisia 11 %). Negatiivisena siisteys koettiin 1 %:ssa palautteista. Kannelmäessä palautteita kertyi 511 kappaletta, joista 94 % oli positiivista mieltä (eritäin positiivisia 86 %, positiivisia 8 %). Negatiivisia oli 4 %, erittäin negatiivisia 2 %.

Kuten usein olemme todenneet, tilojemme siisteys on meille ykkösasioita. Koko maan kuntokeskusten vertailuissa olemme tässä suhteessa yleensä sijoittuneetkin kärkikastiin tai usein jopa ykköseksi. Ja koska siisteyteen voi jokainen vaikuttaa myös omilla teoillaan, kiitämme kaikkia näin toimivia. Kiitokset palautetta antaneille – ja siistiä syyskuuta kaikille!