happy or not

Asiakaspalvelumme on molemmissa keskuksissa vahvasti positiivisen puolella!

Maaliskuussa 2015 kysyimme keskuksissa asioineiden mielipidettä asiakaspalvelustamme. Kannelmäessä Happy or Not -palautteita kertyi yhteensä 610 kappaletta, joista positiivisia oli 97 % (erittäin positiivisia 93 %, positiivisia 4 %). Negatiivisesti palvelu sujui 1 %:n mielestä, erittäin negatiivisena sen koki 2 %.

Huhtikuussa synttäreitään juhlivassa Myyrmäessä saimme kaikkiaan 1 315 palautetta, joista positiivisia oli 96 % (erittäin positiivisia 87 %, positiivisia 9 %). Negatiivisia mielipiteitä oli 1 %, erittäin negatiivisia 3 %.

Kiitämme kaikkia palautteesta, ruusuista sekä risuista. Muistattehan, että molempia saa antaa myös suorana palautteena henkilökunnallemme. Se nopeuttaa mahdollisten puutteiden huomaamista ja korjaamista. Hyvää ja iloista huhtikuuta, leidit – ja tervetuloa nauttimaan synttäriviikon upeasta tarjonnasta!