Syyskuu sujui positiivisissa merkeissä.

Syyskuussa on aina jotenkin hyvää kipinää, kun uusi jakso alkaa, uudet ryhmäliikunta-aikataulut otetaan käyttöön, tulee uusia tunteja… Samalla kun mentiin näissä iloisissa fiiliksissä, kysyimme Happy or Not -menetelmällä tyytyväisyyttä asiakaspalveluumme. Positiivisia olivat tunnelmat sielläkin.

Kannelmäessä palautteita kertyi 640 kpl. Positiivisten vastausten määrä oli 98 % (erittäin positiivisia 92 %, positiivisia 6 %), negatiivisia sekä erittäin negatiivisia vastauksia oli kumpiakin 1 %. Myyrmäessä saimme huikeat 1 380 palautetta. Yhteensä 95 % niistä oli positiivisia (erittäin positiivisia 87 %, positiivisia 8 %). Negatiivista mieltä oli 2 % ja erittäin negatiivista 3 %.

Kiitos kaikille, jokainen vastaus on tärkeä. Muistattehan, että otamme mielellämme vastaan myös suoraa palautetta havaitsemistanne parannuksen tarpeista, mahdollisista virheistä tai puutteista. Näin pystymme toimimaan nopeammin asioiden korjaamiseksi. Myönteisestäkin kohdennetusta palautteesta otamme opiksi. Se kertoo, mihin suuntaan mennen asiat aina vain paranevat.