Hyvää palautetta ryhmäliikuntatunneista

Koska tavoitteemme on palvella asiakkaitamme aina vain paremmin, mittaamme Happy or not -kyselyillä säännöllisesti asiakkaidemme tyytyväisyyttä toimintaamme. Tammikuussa 2014 pyysimme palautetta ryhmäliikunnasta molemmissa toimipisteissämme.

Kannelmäessä vastauksia kertyi 955 kappaletta, joista positiivisia oli 96 % (erittäin positiivisia 82 % ja positiivisia 12 %) ja negatiivisia 4 %. Myyrmäessä vastauksia tuli huimat 1900 kpl. Niistä erittäin positiivisen arvion antoi 94 % (erittäin positiivisia 82 %, positiivisia 12 %). Negatiivisia vastauksia oli 6 %. Kiitämme kaikkia vastaajia, mielipiteenne ovat meille erittäin tärkeitä.

Happy or not -kyselymenetelmä on asiakkaille helppo ja kätevä tapa antaa palautetta välittömästi palvelujemme käytön yhteydessä. Myönteinen sekä kielteinen palaute on meille yhtä arvokasta – kuuntelemme asiakkaiden ääntä palvelujemme kehittämisessä. Palautetta tai erilaisia ehdotuksia ja toivomuksia voi lähettää myös sähköpostitse.